Sandefjord Fotball 2 spiller uavgjort mot Brumunddal på Jotun Arena i går. Kampen var svært spennende og endte 2-2. SF2 startet sterkt og hadde ballen mye, men Brumunddal forsvarte seg godt og satset på kontringer. Kristian Birkelund scoret på straffe i det 18. minutt, men Brumunddal utlignet på straffe i det 29. minutt. I andre omgang var kampbildet likt, og SF2 presset på, men fikk ikke uttelling. Adrian Holtung scoret i overtiden, men Brumunddal utlignet igjen. Hovedtrener Samir Saric var bitter etter kampen og sa at SF2 hadde 80-90% ballinnehav, men ikke vant kampen. Saric mente at SF2 skapte mer enn nok for å vinne, men ikke hadde nok rutine. SF2 spiller nå mot Ørn-Horten før U21-guttane får ferie. Kampen mot Brumunddal var en god oppvarming før den siste kampen. SF2 må nå vinne mot Ørn-Horten for å få en god avslutning på sesongen. And det er ikke utenkelig at SF2 kan vinne, med tanke på hvordan de spilte mot Brumunddal. Men SF2 må være mer effektive i angrep og forsvare seg bedre. So SF2 må jobbe hardt før kampen mot Ørn-Horten. I det 73. minutt ble Kristian Birkelund felt innenfor sekstenmeteren til bortelaget, og SF2 fikk straffe. Men straffesparket gikk utenfor. Dette var et tungt slag for SF2, som nå måtte jobbe hardt for å få et resultat. Og det var nettopp det SF2 gjorde, med Adrian Holtung som scoret i overtiden. Men Brumunddal utlignet igjen, og kampen endte 2-2. SF2 var nær ved å vinne, men det ble ikke til.